søndag 16. juni 2013

Nytt kort



Da har jeg laget et nytt bursdagskort. Jeg har brukt ulike papir som var med i mai og juni kitene til Simon Says Stamp, perler fra Prima, vintagebilde, hyssing, knapp fra bestemor til mannen min, blonde fra Papirpikene, frimerke fått på brev, stempel fra Kreativ Hobby og stjerner og sirkler og det inni kortet er kuttet med Slice.

Her er kortet inni og på baksiden:


Jeg deltar i følgende utfordringer med dette kortet:
- Scrapping.no kortutfordring #2
- Scrapping.no - fargeutfordring #2
- Vintageutfordring #62 - bruk perler og blonder
- Scrapalong #28 - perler, perler og perler
- Card and scrap #57 - Bruk et tekststempel
- Papirdokkene -#48 - juggel og juveler
- Anonyme scrappere #8 - vintagestil med stjerner, frimerker og knapper

5 kommentarer:

  1. Kjempeflott kort i herlige farger:)
    Tusen takk for at du deltar hos Card and Scrap.
    Klem fra Gunn:)

    SvarSlett
  2. Så fint og gjennomført kort! Nydelig motiv og farger!

    Takk for at du deltar hos oss i Vintage Udfordring, og lykke til!

    klem fra
    Mette - DT

    SvarSlett
  3. Just wonderful creation my dear friend^_^
    Beautiful image and lovely embellishments^_^
    Happy Sunday and big hug,
    Sonia

    SvarSlett
  4. Smukt kort i sarte farver ! 1000 tak for din deltagelse på Card and scraps udfordring !
    Hjørdis DT :0)

    SvarSlett
  5. Et flott kort du har laget til Papirdokkenes utfordring denne gangen...
    Lykke til!

    DT- Angella

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommetar hos meg ♥
Thanks for leaving a comment ♥